6. věcí, které si svatební koordinátor přeje, abyste věděli

V tomto článku najdete tipy na to, co rozhoduje o úspěchu či neúspěchu každé svatby. Vše jsem dala dohromady na základě svých nejlepších zkušeností za posledních více než 10 let, kdy pořádám svatby.

Rozhoduje chemie

Zjistěte si o svém koordinátorovi vše potřebné. Projděte si jeho profily na Facebooku, Twitteru, nebo jeho blog. Všímejte si každého detailu - přeci jenom je to člověk, kterému chcete svěřit jednu z nejdůležitějších událostí ve svém životě. Ujistěte se na osobní schůzce, že jeho styl práce a přístup k plánování vám sedí. Je důležité, abyste se v jeho přítomnosti cítili dobře. Samozřejmě důležité jsou reference, resp. zkušenosti, ale hlavně musíte odcházet z první schůzky spokojeni, protože jedině tak si můžete být jisti, že jste pro sebe a svou svatbu vybrali toho pravého koordinátora resp. koordinátorku.

Určete si priority v rozpočtu

Najměte si ty nejlepší partnery, o kterých víte (např. z recenzí), že jsou schopni dodržet slíbený rozpočet, nebo toto nechte celé na zkušeném koordinátorovi. Každopádně i tak je důležité určit si už na začátku, co je pro vás nejdůležitější a bez čeho se případně obejdete, respektive nebude Vám vadit na tom trochu ušetřit. Stanovte si s koordinátorem seznam priorit a toho se držte. Ti nejlepší koordinátoři mají slušný seznam kontaktů a jsou schopní Vám často dojednat mnohem nižší cenu, než byste čekali.