Reference


16 let zkušeností s organizací akcí, 7 let zkušeností s organizací svateb

Mám bohaté zkušenosti s organizací svateb, firemních akcí, teambuildingů, večírků, smutečních hostin, tiskových konferencí, konferencí, roadshow, firemních prezentací, openingů, dětských dnů, stage na festivalech apod.

Certifikace v oboru svatební koordinátorky u European Wedding Association

Radka a Michal 

Milá Verčo, je potřeba dát vědět i dalším nevěstám a ženichům, že jsi šikovná, profesionální, připravená, citlivá a rozhodně by si tě měli vybrat na organizaci své svatby, tak jako my si tě vybrali pro tu naši. A to jsme se vůbec neznali a teď si tykáme :). DĚKUJI ZA VŠE. Pro mě to bylo perfektní! Od začátku do konce to jednoznačně mělo tu úroveň, co jsem si přála. Naslouchala jsi mým přáním, reagovala jsi na mé dotazy, mohla jsem se ptát na cokoli, prostě cítila jsem, že to funguje a že to ve výsledku bude krásné. Téma naší svatby bylo NA BETON (a to doslova). Vše mělo být v dekoru nebo tématu beton - dort, pití, prsteny a hlavně výzdoba! Nadchlo mě, že jsi nám udělala betonové svícny a stojánky. No prostě jsi naprosto odhadla, co tahle netradiční svatba potřebuje k dokonalosti. Pro mě jsi svou práci odvedla skvěle a profesionélně. Já se na své svatbě cítila opravdu 100% šťastná. Jsem ti vděčná, že jsi nám pomohla vytvořit tenhle pocit ze svatby. Děkuji ti za to! Radka (na beton skvěle vdaná) :)

Radek a Kuba

Se svatební agenturou "Svatba v klidu" jsme byli maximálně spokojeni. Svatební koordinátorka Veronika byla skvělá už od první schůzky. Vše měla vždy pro nás precizně připravené, myslela na nejmenší detaily, žádné naše přání či představa pro ní nebyla nereálná. Ocenili jsme zejména možnost zapůjčení veškerého možného svatebního vybavení a dekorací. Překvapil nás plně vybavený fotokoutek, který nám Veronika poskytla a který si naši svatební hosté velmi užili. Na místě svatby Verča profesionálně organizovala chod celého našeho svatebního dne a večera až do brzkých ranních hodin. Vždy byla velmi nápomocná. Ocenili jsme bohaté zkušenosti s organizací svateb. Jsme rádi, že jsme na Veroniku a její agenturu narazili a můžeme ji všem vřele doporučit. Děkujeme.

Monča a Honza Melichovi

Moc děkujeme, že díky vám jsme si ten výjimečný den užili naplno! Byly jste obě úžasné! A za to vám patří opravdu velký DÍK!!! 

Lenka a Láďa Kořínkovi 

Vážení přátelé, mít svatbu není nic jednoduchého. Je to krásná událost. Mít přátele, je k nezaplacení. Užít si svatební den, je potřeba se zamyslet.

Se svým budoucím manželem jsme se rozhodli zlegalizovat náš vztah. Nebylo jednoduché najít pro nás a svatebčany místo v Liberci. Našli jsme si krásné prostory v Oblastní galerii. Po shlédnutí prostor jsem dostala strach. Nevěděli jsme jak připravit místo pro obřad, jak se postarat o hosty a jak zajistit občerstvení, jak zakomponovat hudbu. Kolik kytek, komu kytky. Nezapomenout na přípitek, prstýnky a hlavně občanské průkazy sebou. Jak doprovázet naše zahraniční hosty, kteří byli našimi svědky. Jak to všechno zvládnout? A nezbláznit se.

Dobrý nápad přišel z naší rodiny: Zajistit si svatebního koordinátora. Bylo 14 dnů před svatbou. Hosté nám průběžně potvrzovali svoji účast. Z předpokládaného počtu 40 osob se svatební obřad odehrál před 75 hosty. V klidu a v pohodě. Hlavně díky naší slečně koordinátorce Christině. Co jsme mohli, tak jsme na ni navalili a začali se věnovat přijíždějícím hostům, dokupovat oblečení. A mnoho dalších jiných pro ten den potřebných činností.

Přišel náš den. Tak jak slečna koordinátorka řekla a připravila, tak to bylo. Krásné počasí, dobrá nálada, skvělé publikum, hudba, milí svědci, oddávající, přátelé. Každý věděl co má dělat, kde bude sedět, co teď a co potom. Užili jsme si společně s manželem krásné 4 hodiny s přáteli a s naší svatební koordinátorkou.

Děkujeme za to, že jste byla s námi. Určitě dáváme agentuře Svatba v klidu vysoké hodnocení.  

Petra a Alex Brunovi

Profesionální a milý přístup. Verča je výborná koordinátorka, která dělá svou práci velice poctivě a zodpovědně. Myslí na ty nejmenší detaily, které by Vás v životě nenapadly a přitom jsou tak důležité. Díky ní, byla naše svatba úžasná. Vytrhla mi trn z paty. A i když jsme na přípravu měly opravdu málo času, všechno bylo naprosto dokonalé. Jestli chcete, abyste si Váš den užili a neměli jste starosti a pochyby, zda vše zvládnete, volba koordinace od Verči bude ta nejlepší investice, jakou za Vaši svatbu dáte! 

Jana Kučerová, management Zámku Svijany

S Verčou jsme připravovali na zámku Svijany řadu firemních akcí i svateb a její koordinace byla vždy nepostradatelnou součástí spokojenosti zákazníků. Poradí a pomůže v jakékoli situaci. Myslí prostě na vše a nic ji nepřekvapí. Pokud toužíte po bezstarostém dni tak, abyste si ho maximálně užili Vy i Vaši hosté, z vlastní zkušenosti vím, že profesionální koordinace je nezbytná a Verča ji umí na jedničku. 

KONTAKTUJTE NÁS

Vyplňte všechny potřebné údaje a my se vám ozveme co nejdříve zpět.

Nebo rovnou zavolejte na: +420 731 663 978