Služby koordinátora a co za to


Pokud se rozhodnete pro svatebního koordinátora, záleží jen na Vás jak moc se svatbou potřebujete pomoci. Vše je na domluvě a konkrétních požadavcích. Koordinace začíná už několik týdnů či měsíců před samotným svatebním dnem. 


Kromě přípravy a koordinace svatby zajišťujeme také kompletní svatební dekorace, pronájem svatebních dekorací a další doplňkové služby.

Konzultace

Schůzka na cca 3h, kde projdeme Vaši svatbu od A až po dokonalou svatbu, sestavení svatebního harmonogramu a dílčích kroků. Tipy a triky.

2 500_

Koordinace obřadu 

2-3 schůzky (cca 6-8h), podpora na telefonu a mailu, harmonogram, koordinace příprav, celková koordinace obřadu, péče o hosty, nevěstu a ženicha, focení a následný přesun na hostinu, zvyky a zajištění bezproblémového průběhu svatební hostiny (max. 5 hodin během svatebního dne)

15 000_

Koordinace celé svatby

6 schůzek (cca 18-24h), příprava (v rozsahu cca 40h). Postarám se o celou Vaši svatbu, od příprav, harmonogramu,  jednání s dodavateli, až po kompletní realizaci Vaší svatby, včetně moderace. Zkrátka jsem pro Vás na svatbě po celý den (cca 15h). Rozsah je dle domluvy.

od 35 000 Kč

Druhý koordinátor

dle dohody, ale nad 40 hostů je doporučen.

od 2 500_

Doprava 

Doprava po Liberci je zdarma.

 9 Kč/Km

Zapůjčení inventáře a dekorací

K dispozici máme svatební vybavení a dekorace, které jakékoli místo promění v místo svatby Vašich snů.

individuálně

Instalace a deinstalace dekorací

Závoz dekorací, příprava dekorací, instalace na místě, deinstalace. Kalkulace na základě odhadu náročnosti a poté vyúčtování dle skutečnosti. Průměrné instalace jsou kolem 10 - 20 "člověkohodin"

350 Kč/h/os 

Ozvučení obřadu/party

Máme k dispozici party reproduktory, které vydrží i 10 hodin hrát bez zapojení do sítě. Dokážeme tak ozvučit jakékoli místo, které si vyberete, bez ohledu na dostupnost el. připojení.

individuálně


Otázky a odpovědi

Co když si nevyberu z ceníku, tato nabídka je finální? Všechno je o domluvě. Ceník slouží pro lepší představu ohledně nabídky služeb a kolik vlastně koordinace svatby stojí. Pokud máte ale specifické požadavky, společně jistě přijdeme na nějaké řešení.

Zabýváte se jen svatbami? Nikoli. Věnuji se produkci všech akcí, které Vás napadnou. Připravím nezapomenutelnou akci pro Vaši firmu, narozeninovou party, tematický večírek, konferenci, smuteční hostinu, workshop, dětský den, tiskovku ... co Vás napadne.

Kdy stačí koordinátor a kdy je potřeba ještě asistent? Obecně lze říci, že nad 50 hostů už je vhodný asistent koordinátora, jelikož jde už o větší počet hostů. A zvláště, pokud nechcete vypadat jako prohlídka města s deštníkem nad hlavou a držet to v neformální rovině, je často lepší mít ještě někoho k ruce. Ale vše je na domluvě. Každá svatba je jiná.

Jak probíhá platba a závazné potvrzení koordinace? Pokud se dohodneme, sepíšeme spolu smlouvu a poprosím Vás o úhradu zálohy, většinou ve výši 50 % z ceny služby. Zbytek platby proběhne nejpozději do kalendářních 10 dnů po Vaší svatbě.

Co když si vše chceme připravit sami a chceme pomoct jen s koordinací ve svatební den? Nikdo Vás nebude do ničeho nutit. Jde o Váš den. Pokud si vše chcete připravit sami, nikdo Vám samozřejmě nebrání. Před svatbou se setkáme, abych se s Vaší svatbou detailně seznámila a mohla Vám pak být ve svatební den užitečná.

Nechceme velkolepou svatbu, ale spíš svatbu na statku, kde si vše zařídíme především sami, nevadí? Je zcela výhradně na Vás, jak Vaše svatba bude velká nebo malá, nebo kde proběhne. Ať je svatba malá nebo velká, pořád jde o spoustu detailů, které je potřeba sladit dohromady. A věřte, že příprava svatby na louce nebo v lese, je na přípravu a na produkci mnohdy náročnější, než svatba na zámku, kde jsou na svatby připraveni.

Proč jsou ceny tak vysoké, když jde o jeden den? I když jde o jeden den, velkou část ceny tvoří čas a náklady spojené s přípravami, které probíhají před svatebním dnem. Skutečnost, kolik s Vámi ve Váš svatební den strávím času, odráží i množství příprav, které jsou s tím spojené. 

Působíte pouze v Liberci a okolí? Nikoli, funguji po celé ČR, ale vzhledem k tomu, že mám dvě malé děti, je pro mě Liberecko a okolí nejpraktičtější. Avšak není výjimkou, že připravuji akci v Praze nebo kdekoli jinde. Jsem flexibilní.

Ceny jsou včetně DPH? Ano, nejsem plátcem DPH, takže ceny jsou včetně DPH.

KONTAKTUJTE NÁS

Vyplňte všechny potřebné údaje a my se vám ozveme co nejdříve zpět.

Nebo rovnou zavolejte na: +420 731 663 978