Služby koordinátora a co za to


Pokud se rozhodnete pro svatebního koordinátora, záleží jen na Vás jak moc se svatbou potřebujete pomoci. Vše je na domluvě a konkrétních požadavcích. Koordinace začíná už několik týdnů či měsíců před samotným svatebním dnem.  

Konzultace

Schůzka na cca 3h, kde projdeme Vaši svatbu od A až po dokonalou svatbu, sestavení svatebního harmonogramu a dílčích kroků. Tipy a triky.

2000_

Koordinace obřadu

1-2 schůzky před svatbou, cca 3 h práce ve svatební den, vítání hostů, usazení, koordinace s matrikou, nástupy, průběh, gratulace, zakončení obřadu, focení

5000_

Koordinace obřadu a hostiny

2-3 schůzky (max. 6h), stálá podpora na telefonu a mailu, harmonogram, koordinace příprav, celková koordinace obřadu, péče o hosty, nevěstu a ženicha, focení a následný přesun na hostinu, zvyky a zajištění bezproblémového průběhu svatbení hostiny

7000_

Koordinace celého svatebního dne

2-4 schůzky (max. 8h), stálá podpora na telefonu a mailu, harmonogram, koordinace se všemi dodavateli, přípravy, obřad, hostina, zvyky, party, možnost moderace, zkrátka jsem s Vámi po celý den.

10000_

Svatba na klíč

Postarám se o celou Vaši svatbu, od příprav, včetně jednání se všemi dodavateli, až po kompletní realizaci Vaší svatby. Rozsah je dle domluvy.

od_13000 Kč

Asistent koordinátora

dle dohody, ale nad 50 hostů je doporučen

od 1500_

Doprava 

Doprava je do 10 km od Liberce nebo od Prahy zdarma

zdarma nebo 7 Kč/Km

Zapůjčení inventáře a dekorací

K dispozici máme svatební vybavení a dekorace, které jakékoli místo promění v místo svatby Vašich snů.

individuálně

Instalace a deinstalace dekorací

Závoz dekorací, příprava dekorací, instalace na místě, deinstalace

individuálně 


Otázky a odpovědi

Co když si nevyberu z ceníku, tato nabídka je finální? Všechno je o domluvě. Ceník slouží pro lepší představu ohledně nabídky služeb a kolik vlastně koordinace svatby stojí. Pokud máte ale specifické požadavky, společně jistě přijdeme na nějaké řešení.

Zabýváte se jen svatbami? Nikoli. Věnuji se produkci všech akcí, které Vás napadnou. Připravím nezapomenutelnou akci pro Vaši firmu, narozeninovou party, tematický večírek, konferenci, smuteční hostinu, workshop, dětský den, tiskovku ... co Vás napadne.

Kdy stačí koordinátor a kdy je potřeba ještě asistent? Obecně lze říci, že nad 50 hostů už je vhodný asistent koordinátora, jelikož jde už o větší počet hostů. A zvláště, pokud nechcete vypadat jako prohlídka města s deštníkem nad hlavou a držet to v neformální rovině, je často lepší mít ještě někoho k ruce. Ale vše je na domluvě. Každá svatba je jiná.

Jak probíhá platba a závazné potvrzení koordinace? Pokud se dohodneme, sepíšeme spolu smlouvu a poprosím Vás o úhradu zálohy, většinou ve výši 50 % z ceny služby. Zbytek platby proběhne nejpozději do kalendářních 10 dnů po Vaší svatbě.

Co když si vše chceme připravit sami a chceme pomoct jen s koordinací ve svatební den? Nikdo Vás nebude do ničeho nutit. Jde o Váš den. Pokud si vše chcete připravit sami, nikdo Vám samozřejmě nebrání. Před svatbou se setkáme, abych se s Vaší svatbou detailně seznámila a mohla Vám pak být ve svatební den užitečná.

Nechceme velkolepou svatbu, ale spíš svatbu na statku, kde si vše zařídíme především sami, nevadí? Je zcela výhradně na Vás, jak Vaše svatba bude velká nebo malá, nebo kde proběhne. Ať je svatba malá nebo velká, pořád jde o spoustu detailů, které je potřeba sladit dohromady. A věřte, že příprava svatby na louce nebo v lese, je na přípravu a na produkci mnohdy náročnější, než svatba na zámku, kde jsou na svatby připraveni.

Proč jsou ceny tak vysoké, když jde o jeden den? I když jde o jeden den, velkou část ceny tvoří čas a náklady spojené s přípravami, které probíhají před svatebním dnem. Skutečnost, kolik s Vámi ve Váš svatební den strávím času, odráží i množství příprav, které jsou s tím spojené. 

Působíte pouze v Liberci a okolí? Nikoli, funguji po celé ČR, ale vzhledem k tomu, že mám dvě malé děti, je pro mě Liberecko a okolí nejpraktičtější. Avšak není výjimkou, že připravuji akci v Praze nebo kdekoli jinde. Jsem flexibilní.

Ceny jsou včetně DPH? Ano, nejsem plátcem DPH, takže ceny jsou včetně DPH.

KONTAKTUJTE NÁS

Vyplňte všechny potřebné údaje a my se vám ozveme co nejdříve zpět.

Nebo rovnou zavolejte na: +420 731 663 978